PRIMÀRIA CELEBRA EL 9 D´OCTUBRE

En Primària hem celebrat amb molta il.lusió el 9 d´octubre, el Dia de la Comunitat Valenciana. Des del departament de valencià de Primària junt amb la biblioteca escolar, hem aprofitat esta meravellosa ocasió per començar les activitats, en aquest curs escolar, del Pla d´Animació lectora i de Foment de la Lectura, el Mussol Lector.

Hem volgut aproximar l´alumnat a la figura de Jaume I i a l´origen del Regne de València, des de diverses activitats artístiques i literàries.

Hem escoltat un contacontes i hem fet uns titelles de dits (1º Primària), hem cantat la cançó de Jaume I i hem decorat el nostre corredor amb la figura del rei (2º Primària)

En 3º Primària amb un taller de titelles hem treballat què és una llegenda i en concret, la llegenda de Jaume I i l´oroneta. Prepararem un teatre durant la setmana que ve que després representarem a Infantil.

Hem omplit el mapa de la nostra comunitat autònoma i hem pintat la nostra senyera (4º Primària)

En 5º ens hem posat mans a la feina, amb l´elaboració dels passtissets de Sant Dionís i hem treballat l´origen de la Mocadorà.

I en 6º Primària, hem repassat la vida de Jaume I amb la creació d´un auca.

Ha sigut una setmana molt intensa i molt divertida. Visca València!